.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار كوتاه حوادث از گلستان

كلاهبرداري تحت عنوان دكتر بيهوشي از شهروندان گنبدي، دستگيري سارقان تابلوهاي راهنمايي و رانندگي در علي‌آباد‌كتول و ... از اهم اخبار كوتاه حوادث از گلستان است.

به گزارش معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي استان گلستان، مدير كل زندان‌هاي گلستان گفت: بررسي طرح كاهش آسيب‌ها نشان مي‌دهد كه با اجراي اين برنامه بخش اعظمي از پرخاشگري و تخلفات زندانيان كاهش يافته است.
عباسعلي عرب در جلسه‌اي كه به منظور كاهش آسيب‌ها و رفتارهاي پرخطر زندانيان گنبدكاووس كه در مجموعه زندان گنبدكاووس برگزار شده بود، افزود: طي بررسي‌هاي انجام شده در طرح كاهش آسيب‌ها كه از سال 1386 آغاز شده، نشانگر آن است كه با اجراي اين طرح بخش عظيمي از پرخاشگري‌ها و تخلفات زندانيان عملا در زندان كاهش يافته است.
وي تصريح كرد: در ابتداي آغاز طرح مشكلات زيادي وجود داشت كه با همت و تلاش كاركنان اين مشكلات برطرف شده و هر سال نسبت به سال قبل گام‌هاي مؤثرتري برداشته شده است.
رئيس كميته كاهش آسيب‌هاي زندان‌هاي استان در ادامه افزود: برنامه‌هاي كاهش آسيب‌ها از جمله برنامه‌هاي كارشناسي شده و خوبي است و يكي از سياست‌هاي خوب سازمان زندان‌هاي كشور در چند سال اخير محسوب مي‌شود.

* دستگيري سارقان تابلوهاي راهنمايي و رانندگي در علي‌آباد‌كتول
سه نوجوان كه اقدام به سرقت تابلوهاي راهنمايي و رانندگي نصب شده در حاشيه جاده مي‌كردند، با هوشياري مأموران كلانتري 11 علي‌آبادكتول دستگير شدند.
شب گذشته مأموران كلانتري 11 علي‌آباد‌كتول حين گشت‌زني در مسير جاده كمربندي سه نوجوان را كه در حال سرقت تابلوهاي راهنمايي و رانندگي نصب شده در حاشيه جاده بودند را طي يك تعقيب و گريز دستگير كردند.
از متهمان كه با مشاهده مأموران با يك دستگاه موتورسيكلت از محل متواري شده بودند تعدادي تابلو راهنمايي و رانندگي كشف شد.
متهمان پس از دستگيري براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.

* كلاهبرداري تحت عنوان دكتر بيهوشي از شهروندان گنبدي
فرمانده انتظامي گنبدكاووس گفت: سارق حرفه‌اي كه با معرفي خود تحت عنوان دكتراي بيهوشي اقدام به 280 ميليون ريال كلاهبرداري از شهروندان گنبدي كرده بود با تلاش مأموران آگاهي دستگير شد.
علي‌اكبر مقصودلو در خصوص جزئيات اين خبر افزود: مأموران پليس آگاهي شهرستان در پي يك كار اطلاعاتي و پليسي شخصي به نام حميد 26 ساله را كه با معرفي خود به عنوان دانشجوي دكتراي بيهوشي و دكتراي متخصص غدد و مجاري ادرار اقدام به كلاهبرداري از 12 شهروند گنبدي كرده بود را دستگير كردند.
وي تصريح كرد: در بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد متهم داراي مدرك سوم راهنمايي و اهل شهرستان بجنورد بوده و با ادعاي كاريابي و تاسيس كارخانه چوپ اقدام به كلاهبرداري از شهروندان كرده است.
مقصودلو افزود: با بررسي‌هاي به عمل آمده مشخص شد متهم با ادعاي دروغين خود بيش از 280 ميليون ريال از شهروندان كلاهبرداري كرده بود كه تمام مالباختگان شناسايي و كل مواجه حضوري به همراه پرونده مقدماتي تحويل مراجع قضايي شد.
وي به خانواده‌ها توصيه كرد از پرداخت هرگونه وجه به مراجعه‌كنندگان ناشناس خوداري كنند و در صورت برخورد با افرادي كه در ازاي دريافت پول وعده تامين شغل و يا ديگر موارد را مي‌دهند هوشياري و مراقبت لازم را به عمل آورده و مراتب را سريعا به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.475 seconds.